27e December 2008 - 18 dagar kvar

18 dagar kvar... har börjat packa väskan haha :D

Har med 3-4 ombyten till sessan, ett till mig så jag kan duscha då de är klart. Resten får Kim fixa då han åker hem.
Har även med balsam, borste, deo, mascara, tops, hårsnoddar, tandtråd (!) haha.

Får kasta ner det sista på morgonen den 14e.


Ska köpa in ammningsinlägg och ammningssalvan bör komma i veckan som ska ner i väskan.

Fattas en massa småsaker som mynt, kamera osv i väskan. Men skulle de bli panik in så klarar jag mig iaf på de jag har.


Sitter och försöker fundera på om de är något annat som behöver fixas med innan hon kommer.
Väntar på vaggan som vi får ner i Januari, bilstolen måste jag få veta om lillill har kvar, behöver mer sängkläder till vaggan.. har bara 1. Sen.. hmm... ingen aning riktigt.. känner mig mest förvirrad och tung idag hehe
Så det får bli morgondagens bekymmer.

Jonathan har provat sitt Eyetoy byggarebob, gud så kul han tyckte att det var! De va skitskoj att sitta och kolla på - en perfekt energislösare för super aktiva barn ;)

Nä, ska ta och plocka lite, fixa tvätten och dammsuga innan jag ska börja med maten.

Kanske skriver mer sen.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0