30 december 2008 - 14 dagar och 30 min

Mhm.. nu är de 14 dagar och 30 minuter kvar ungefär till den 14 januari!

Nedräkning på allvar!

Är rätt nervös.. har aldrig blivit igångsatt förr.. är rädd att de ska gå så fort att man spricker. Men ser samtidigt fram emot lite snabbare förlossning en vad de andra två tagit. (Det har typ tagit 2-3 dagar att öppnas 6 cm, sen de sista fyra på några timmar med hemska värkar.)
Satsar åter igen på lustags/varmarispåsar/varmt bad. Har funkat toppen förr så.. :)
Men hoppas på att klara mig ifrån att spricka, de andra två har då gått bra och hon lär väl va en aning mindre än dem så de ska nog gå bra. Tror de är vad jag är mest rädd för denna gång oxå.. att behöva sy efteråt. *Hatar nålar*

Annars känns de rätt lugnt.. lite ledsamt att missa denna spontana förlossning och se hur altl startar, när de startar och så vidare, men de känns ändå bäst såhär. För inte bara mig och bebisen, utan för hela familjen.
Tror inte att jag är så lätt att ha och göra med nu för tiden. "Men du behöver väl itne vara så sur mamma!"... ord från Jonathan *s* Det fick mig att tänkte... de behöver jag juh inte vara. :)
Han var världens sötaste idag dock, bäddade om mig då vi skulle sova, kramade mig hårt sen fick jag en godnatt puss. Sen stoppade han om Felicia och gav henne tutten och filten :)

Min lilla sagoprins! ♥ *Kramar om hårt*

Nä, ska prova sova nu.. lär behöva det för imorgon! Hoppas på en bättre dag då iallafall, så man kan få lite gjort... sånt man inte fick gjort idag till exempel.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0