30 december 2008 - Busungar

Jadu, nu är lugnet slut. De springer omkring och leker nått i stil med Polis och Bov.. Felicia verkar vara Boven :)
Skoj har dem då.
Ingen av dem ville hem från dagis idag... så de blev en del tjafs. Mest Felicia som var hopplös, är glad att jag tog med jackan.
Jonathan var duktig och tog deras väskor, så jag behövde bara släpa på en tjurig dam och deras overaller. Men de grejjorna får Kim hämta in från bilen sen, då jag lämnde kvar dem där.. Inte "ungen", men de andra sakerna hehe

Ska göra middag, ingen av dem var speciellt hungrig när de kom hem som de brukar vara annars. Så jag hoppas verkligen att de inte är påväg att bli sjuk eller nått.

Sa jag i de förra inlägget att jag har ont överallt? ;)

Sitter och nästan räknar minuterna tills vi kan gå isäng... fullt normalt för en 25-åring att gå i säng typ 18.30 va?

Har en hel del arga sammandragningar som inte alls vill ge med sig, så jag tror botemedlet mot det är sööööööömn. Brukar funka på de andra typerna av sammandragningar i allafall.
De är oregelbundna... men inte sköna alls.

Skulle hon vilja komma tidigare så får hon väl göra det då.. men hon får gärna vänta till 09. "1/1-09 kl 00.01 ;)"

Jaha, nu är de nån som inte vill leka längre.

Mat -> bad -> sängen.

Återkommer kanske sen.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0