31 december 2008 - mest gnäll.. och lite äckelvarning.

Jaha.. så har man ätit lunch. Men har ej skalat några potatisar.. men jag har duschat i allafall..
Barnen har pyjamas på sig ännu.. känns som lika bra tills de ska få på sig finkläderna senare. Själv gick jag omkring i morgonrock tills jag hoppade in i duschen.. det är en sån dag idag. Skulle helst av allt bara vilja bädda ner mig i sängen, se några bra filmer, öppna en påse med Kims goda bullar och dricka iskall mjölk till och bara vara.
Men istället har jag en lista på saker som måste göras innan kl 18.. *suckar*

- plocka ihop
- vika tvätt
- tvätta
- hänga tvätt
- dammsuga
- dammtorka
- skala potatis och göra potatisgratäng
- fixa mellis till oss
- fixa disken
- bädda sängarna
- fixa till mig själv och barnen
- borsta katterna

En hel del som skulle ha gjorts igår... men då hade jag ingen ork.. kan inte påstå att jag har nån just nu heller och nu kommer värken i kroppen. Så jag kommer att ha super skoj de närmaste timmarna.. slutar säkert med att jag somnar efter middagen... skulle vara skönt... att ta igen lite förlorad sömn. Men de kan man juh drömma om.

Tror... verkligen bara TROR att slemmisen börjar släppa MINI LITE. De var typ 1 millimeter slemaktig konsistens i morse i trosorna... såg samma igår typ.. men de betyder ingenting mest troligt då de va sååååååå lite (alltså micro lite) och helt genomskinligt. Såg nästan ut som sånt där skollim..
Men knasig som jag är så blev jag super glad över det... Fick len iten kick av det ;)
Skulle behöva se lite mer snart så man får en till kick och sätter igång med alla måsten. hehe

Nä... fy.. ska väl sätta igång... *kikar på listan* Men vars ska jag börja?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0