Sista dagen på 2008!

Fick 4 sammandragningar/förvärkar/pinvärkar på 10 minuter vid middag. Sen har de kommit med jämna mellanrum, men har inte idas klocka då de ändå är 1 månad kvar till vårt riktiga datum. Så jag tar dessa som att de är  "haha nu jävlas vi med dig så du får extra ont"-värkar.
Och ingen av de andra två startade så här heller, så jag väntar på att slemproppen går om de är på G. Eller om vattnet skulle gå så klart. Annars tänker jag kalla dem för pinvärkar och i värsta fall föda hemma :P
Har haft två till nu denna korta stund jag suttit här haha :)

Kanske borde prova duscha magen.. då förstörs i allafall inte sminket hehe.. Alvedonet tog jag för 1h sen och de blir inte bättre. Funkar inte duschen får jag va super tråkig och gå isäng.

Kom på att jag gjort en maaaassa anstängande saker idag, så de är nog därför och när vi satte oss och skulle äta slappnade jag av och då kom de. Behöver nog bara vila lite.
Kim börjar inte förän kl 14 imorgon så är de kvar då och jobbigare så får vi väl åka upp och kolla. Men jag skulle tro att en ostörds natts sömn är vad jag behöver allra mest.

Nä, ska gå och vara trevlig och social med familjen. Kanske spela lite eyetoy med barnen :D


KRAM och GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0