15e november - Veckan lider mot sitt slut

Halloj..

Så är denna vecka snart över och den har varit full med vila för min del. Det har varit super skönt, men samtidigt knasigt då jag brukar försöka hinna så mkt som möjligt. Har tyckt syndom Kim de senaste 2-3 dagarna då han blivit lite sjuk oxå, så jag har försökt att hjälpa till liite i allafall. Idag röjde jag och Kim här hemma, som en tornado vilket jag sitter och känner av nu *suckar*
Men nu är luften andningsbar igen samt slipper man slå ihjäl sig på alla saker som ligger på golvet. Fixade kablarna i datarummet oxå så nu sitter älsklingen mycket mer bekvämt. Sen fixade han min datastol :D *Kramar om*
Det är mycket viktigt nu när Wrath of the Lich King kommit hehe.. ;)

Skriver mer sen, ska försöka få en halv level till så jag blir 73 ikväll.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0