18 november 2008 - Runt det går!

Jaha, när den ena börjar bli frisk insjuknar den andra.
Nu har Jonathan 39 graders feber kul kul.. inte alls.. "Jag vill inte haaaaaaa mediciiiiiiiinnnnnnnnnn" *buhääääää*
Hostar så han kan inte somna, så inatt lär inte bli kul. Lär inte bli många timmars sömn för oss. -_-
Ska ringa bvc imorgon för han har säkert fått samma som Felicia hade och hennes höll i sig i 6 veckor, och en 4 åring som inte får sova ordentligt på 4 veckor tänker då jag inte ha och göra med.
Så hon får skaffa en akuttid på vc åt oss.

Det var egentligen tänkt att han skulle åka buss på stan med dagis imorgon, men han lär bli hemma. Och ingen mormor och morfar blir det heller, han får hälsa på dem sen när han är frisk igen.

Nästa måndag är det ultraljud igen! Ska bli skoj att få se hur stor hon har blivit tills dess. Man känner då tydlig skillnad på sparkarna nu. *aj aj*
Läkaren skulle tydligen göra UL så vi kan prata samtidigt och spara lite tid, så de blir bra. Måste nog be henne kolla då så jag inte har öppnat mig något med VUL, då jag haft dessa sammandragningar. (som för övrigt kom tillbaka idag då barnen och jag var hemma själv *suckar*)

Är mest trött och less nu så jag orkar inte skriva så mycket mer.

Kram




Du är på dag 202 av 280. (72,1%).
Du är i vecka 29.
Du har gått 28 fulla veckor och 5 fulla dagar (v28+5).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 4 feb 2009
Du har 78 dagar kvar till förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0