26 November 2008 - *suckar*

Vaknade seeeeeeeeeeeeeeent idag. Kvart över tolv var hon.
Känns som att huvudet ska sprängas, är helt tät i näsan och slemmig i halsen plus massa nys! Så jag antar att snart är jag sjuk :(
Har försökt medicinera mig, men de känns knappt nått bättre.

Sabla snö! Jag som hade skottat så fint igår, fick göra om allt idag igen ! >:(

Ska hoppa in i duschen så fort lasangen landat i magen, sen ska jag sminka mig så kanske man känner sig mer som en människa!

Usch och fy hittils för denna dag!

Kram






Nu har man duschat, hämtat barnen och vi har ätit... och känner mig fortfarande helt kass!
Jag hatar att vara sjuk!! Har en massa obehagliga förvärkar idag oxå *suckar*
Vill bara gräva ner mig under täcket och soooooova.. men barnen ska väl va vakna 1½-2h till + sagostund... "pettson och tomtemaskinen"... nått de tycker är mkt spännande.

*sniff sniff*
Usch nu har hon skitit oxå.. *suckar*

Zul Zul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0