28 november 2008 - sjukling.. igen!

Jaha.. först en Felicia, sen Jonathan och nu har Felicia fått magsjuka stackarn -_-
Sitter bara och väntar på vem som ska kräkas här näst och nu när Kim har ledig helg oxå så skulle jag inte alls bli chockad om både han och jag blir sjuk så de inte blir nått julpynt eller nå! :(
Sen blev inte Jonathan glad då han var tvungen att vara hemma igår och idag heller.. Han älskar dagis och sina vänner, så han blev riktigt sur när han fick veta 20 min innan de var dags för dagis att han inte kunde fara för att lillasyster var sjuk. Så idag vägs det upp med godis och myspys tillsammans istället och igår var han ute typ 2h med oss och åkte pulka då Felicia låg och sov :)
Men idag har de sandat så de går inte värst bra nu..
Fick ställa in mötet med Annika idag för hon lär nog inte vilja ha magsjuka så här innan jul.

Ska skriva mer sen, men nu ska jag vila en stund medans lillan sover och killarna kikar på tv.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

så kan de jue va , jag minns själv när man va liten , man ville ju vara på dagis hela tiden ,

2008-12-10 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0