9 november - Söndag..


Har mest sovit och vilat idag då jag kännt mig krasslig.
Kim har varit hemma med våra små sjuklingar, febern har gett med sig på Felicia nu, men helt plötsligt har hon röda utslag på kroppen.. ? Knepigt.. borde inte vara vattkoppor iaf då hon hade det i juni.
Vi ska till barnmorskan imorgon 13.30 så då tar vi en snabbis in till bvc Karin oxå, så får vi höra vad hon säger om vi ska boka tid på VC eller ej. Lillan har varit sjuk, halv-sjuk och sjuk igen rätt länge nu så de vore skönast att få en tid dit och kolla vad det är. Hon blir helt slut av allt. Idag var det bara gråta och bli buren som gällde, fast hon tyckte att det hade varit roligt och fara till farmor med pappa och Jonathan nu ikväll och få leka med sin lille Kusin :) De hade tydligen härjat vilt där de små rackarna! :)
Vi ska dit imorgon oxå, så Kim kan klippa sig.. han ser ut som dr. snuggles ♥ :)

Annars... känt lite ändringar i livmodern. Cornelias rörelser blir allt mer tydliga och man känner kroppen hennes mer och mer. Ikväll låg hon och tryckte ryggen utåt så jag kunde känna hennes sida, typ revbenstrakten och sånt. Kändes jätte läskigt och rätt häftigt samtidigt! Tror hon försöker borra ner huvudet i bäckenet eller nått för öm är jag då på blygbenet! *ouch*
Sen ser man en "bubbla" fara över magen ofta då hon rör sig. I morse stog Desiree (vår maine coon kisse) på magen och Cornelia kickade till hennes tass, snacka om en förvånad katt! haha Det såg jätte roligt ut. :)

Barnen ska med imorgon till BM, så då ska hela familjen få lyssna på hjärtljuden. Felicia tycker inte de är nått speciellt, men Jonathan är imponerad av det i allafall :) "Låter?" är de en liten tös som brukar fråga :)

Skriver mera imorgon.



Syskonmys framför tv:n  - söndag 9e nov -


Min Noonis! "Håll tungan rätt i mun" - söndag 9e nov -


Min lilla sjukling ♥ *Kramar om* - söndag 9e nov -

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej svejs!



Kikar in från januari tråden på FL..

Tänkte på din lilla flicka och prickarna - har hon haft feber i 3 dagar? Kanske är 3 dagars feber, när dom haft det så brukar det komma prickar när febern gått bort :-)

Hoppas allt är bra annars, kika gärna in hos mig!



Mvh Jossan (biancamoa på FL)

2008-11-10 @ 09:30:04
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Sara

Men gud, hoppas hon blir bättre snart! :O

Man kan väl ha vattkopor mer än 1 gång eller?

Hoppas allt är bra, hälsa med dig till alla:)



/ Sara

2009-10-30 @ 04:44:14
URL: http://fronkiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0