2x idol den 28 kl 12 på mvg gallerian i umeå




"Nu är det klart att två Idol-deltagare kommer till Umeå för en gratis spelning.

Det är vinnaren Erik Grönwall och tvåan Calle Kristiansson som spelar i MVG-gallerian i Umeå på måndag den 28 december klockan 12.00. De signerar även skivor."


Källa och orginal: http://vk.se/Article.jsp?article=320329


Idag bär det iväg.. dock ska älsklingen göra köttbullar med barnen idag innan vi far så vi far inte än i allafall. *Glad*
Medans han gör 'smeten' så tänkte jag bada alla tre, samt hinna klippa till J o F's hår lite.. vill klippa Cornelia också men jag vågar fasen inte för hon lär icket sitta still och jag vill inte gärna sitta på akuten idag för att sy fast ett öra.

På tal om Cornelia, hon gick ungefär 3 meter igår! Jonathan körde sin elmotorcykel och hon blev så till sig så hon sprang först efter honom från bordet i vardagsrummet, sen va de som att hon kom på vad hon gjorde och då helt plötsligt började hon vingla lite men fick bukt på det och gick en bra bit till, men jäklar vad jag fick hjärtat i halsgropen då hon började springa iväg! Fick bita mig i läppen för att inte hojta till i skräck! haha min lilla toka! ♥ Så hon var.. *räknar*.. 11 månader och 8 dagar då hon började gå på riktigt, Felicia var 11 månader och 4 dagar. Jonathan gick 4 dagar innan han fyllde 1 år. =)

Nä, ska leta fram en tröja till imorgon..

God jul..!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0