Idol Erik


Jag har aldrig förut riktigt följt Idol.. men detta år så planerar jag rentav in Idol i fredagsmyset allt för den anledningen till att jag vill inte missa chansen att följa Erik Grönvall från att vara nobody till att bli somebody!

Han är överlägset den bästa deltagaren som Idol har haft, ingen utmaning är omöjlig för honom utan han glänser och gör show varenda gång han står på scenen. Igår var både jag och 'nästan' maken säker på att han skulle sitta säkert och jag säger som Bagge; "de var fan i mej de värsta fem minuterna i mitt liv", när man väntade på resultatet från om sjunget (vilket han framförde till och med ännu starkare än första omgången han sjöng Run to the hills).
Håret reste sig (som vanligt) på armarna och man slets med i han uppträdande och breda utbud av toner, helt underbart framträdande!

Får han mig att se på Idol så är han fan en klar vinnare, Lycka till Erik, må du som är bäste man vinna!! (Bästa man är självklar älsklingen, men i Idol menar jag :) )

Dock blev jag förvånad över att se Tove åka ur och Inte Calle..

Kram



Gör de enda rätta och rösta på Erik Grönvall som vinnare i Idol 2009!

(http://unt.qbrick.com/images/thumbs/3435.jpg bildens ursprung)

Kommentarer
Postat av: idjjaa,<3

jag röstade faktiskt på han igår! :}.

han ÄGDE. har alltid gillat han när jag sett idol.

Om inte han vinner blir jag besviken! :p.

2009-12-05 @ 17:02:01
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0