Julklappar


Beställde lite julklappar igår, såg att HM.se hade 50% rea på utvalda varor. Så barnen fick sitta och säga vad de tyckte om och inte (händer ganska ofta här att vi kollar in kläder online, så de var ingen big revealer direkt :) ) så ringde jag till Kim och han tyckte vi skulle beställa de :)

Följande bilder kommer från www.hm.se
Till Felicia stl 98/104:
 
 
 (Fast klänningen var Lila, men den är slutsåld så jag fick ingen bild)

Till Jonathan stl 116 på byxor 122 på det andra:
 
 

Till Cornelia stl 80:
 
Summan blev 800 ungefär inkl frakt.

Sen har J o F en 'kista' var från ikea också, och Felicia har en rosa pyjamas.
De vi vet att vi ska köpa in är en Omnitrix till Jonathan (alien transformsak från Ben10), en liten ask med nått Lego samt ett par fina småbilar.
Felicia ska få My little ponny, ett Teset med Hello Kitty samt ett Hello Kitty pussel.
Cornelia ska få en bondgård med djur och lada typ.. sen vet vi inte riktigt.
Ska se till att de blir lika många till de två äldre, det spelar nog inte så stor roll för den lilla än :)

Om nån funderar på ev julklappar åt barnen så gillar Jonathan star wars/clone wars, Bilar, spiderman, Lego och Ben 10.
Felicia är väldigt flickig av sig så hon älskar allt som är glittrigt/rosa/lila, hästar och Hello Kitty.
Cornelia har jag ingen aning om, tjejiga kläder i stlk 86 kanske..



'Sprang' på crosstrainern' igår i 17 minuter och hann hela 6km enligt mätaren, kunde ha fortsatt men jag va så rädd att starta för hårt så jag tar de lite lugnt. I förrgår sprang jag 12min och 5sek. Det känns så skönt efter ett pass, så härligt att äntligen kunna träna lite! Jag längtar till ikväll, hoppas barnen somnar snällt så jag får träna ifred :)

Nä, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.. kanske bloggar mer sen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anita

vilka fina kläder :)

Vad bra då vet man vad dom vill ha :P

2009-12-01 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0