usch brrrr


Vilken oerhört dålig dag de är idag!

Jag fryser som en nakenhund i alaska! Har ont i huvudet och helt slut i kroppen! :((
Sängen från stugan kom ner idag med pappa och mamma, så nu har Felicia en full stor säng med en mjuk och skön madrass! Kim och jag fixade ihop den i morse innan han åkte till jobbet, så hon kommer nog att sova extra gott inatt min lilla sessa ♥
I samma veva som vi fixar barnens rum så ska den målas om vit också så den passar in i inredningen ;)

Undra om de är fysiskt möjligt att svälja ett element, typ ett dockskåps stort ett i allafall.... kan man svälja svärd, toarullar och skruvmejslar borde de väl inte va omöjligt tycker man..

Usch, de är så orättvist att man har två barn emot sig ibland. Två mot en nu vet.. så idag när Cornelia sover ska vi tydligen ut och leka i snön, jag som ville vila :/

kram


Kommentarer
Postat av: Anita

Stackars dig :(

Men hoppas ni får kul i snön :P

2009-12-15 @ 13:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0