11 januari 2009... 3 dagar... kvar..

Oh my! Endast 3 dagar kvar nu! Nyss var det juh 3 veckor och då va det nog nervöst!
Snart ska vi sova.. sen är de "inte imorgon men nästa dag" kvar... ännu närmare... börjar kännas riktigt pirrigt nu kan jag lova. Nervös är nog inte rätta ordet.. utan mer "pirrigt/spännande". Den lilla tös man burit i magen så länge kommer man snart att hålla om, lukta på, krama, trösta, mata, bada... (byta på får pappa göra ;))

Känns helt underbart att Kim ska vara föräldraledig med lillan, så får vi dela denna upplevelse tillsammans. Så värt att vi köpte en ny vagn denna gång, så man inte drar sig för att gå ut på promenader pga en vagn man inte alls tycker om (m.m ofc) utan kan stolt gå ut och känna sig väl till mods! Kim tog ner liggdelen till den nu ikväll så hela familjen fixade iordning den, så nu är den klar för använding oxå! Svart och beige, neutralt - då kan vi sälja den rätt enkelt då hon använt den klart oxå med lammskinnet till.

Syster yster ska hämta barnen på dagis imorgon, de blev helt överlyckliga då jag berättade det för dem :)
Så de lär nog vara väldigt snälla imorgon bitti med att klä sig och fara till dagis då de vet vem som hämtar hehe
Sen ska de vara lediga på tisdag, iom att Kim är ledig oxå så kan vi spara in timmar den dagen (vi har 25h/v till förfogande). Sen börjar de vanlig tid på onsdag, Anita hämtar dem på dagis sen lämnar hon dem på torsdag halv sju tror jag, hämtar nog vanlig tid eller så och på fredag skulle de få vara lediga och hemma med henne. Så hon ska sova här ons-fredag så då kan Kim vara med mig och lillan på BB :) *GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD*
På fredag skulle barnen få komma upp och hälsa på sin lillasyster så då skulle Anita komma med oxå hihi

Sitter och undrar när man ska fara hem från BB... Får jag inget eget rum som jag är lovad, så åker jag hem på en gång. Annars.. stannar jag kanske till lördag-söndag eller fredagkväll.. får se hur mkt hemlängtan jag får haha och hur lillan mår så klart! Hoppas hon kommer att må bra.. vår lillasyster ♥

Snart fyller Felicia år.. 20e januari. Nästa tisdag blir det kalas, tänkte försöka få alla att komma samma dag så man får det överstökat med. De är nog en stor omställning med att ha en bebis i huset igen, så man slipper nog helst folk som droppar in 2v efteråt nu i början. Men ett krav kommer vi att ha... de ska inte vara sjuk.. eller nyss ha varit! hehe... vill inte bli sjuk eller få sjuka barn nu igen.
Ska köpa såndär handsprit eller va de kallas, så alla får tvätta sig med. Kanske låter lite väl överdrivet, men efter en hel höst av sjukdommar så skippar vi gärna fler än nödvändigt. De tar så himla mkt av våra krafter som barnen behöver.

Nä, ska hoppa isäng nu och få lite sömn!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0