11 Januari 2009 - Älsklingen!

Hej!
Idag har jag mest hunnit sova bara. Vaknade med världens huvudvärk (nått jag aldrig brukar ha), så jag åt frukost sen tog jag 2x alvedon och somnade om igen runt 10.30-13.
Kim väckte mig och hade gjort lunch och plockat undan, sen har han gjort saker idag på löpande band. Jag har som inte hunnit "se" vad som måste göras, innan han har hunnit göra det haha (Det är ovanligt) Så jag är helt överlycklig!
Har inte kännt nån som helst stress idag då tack vare det! Huvudvärken var borta då jag vaknade, näst intill i allafall.
Han föreslog att vi skulle bädda vagnen idag, "jag vet att det kliar i dina fingrar att få klart det".. de har han rätt i iof. SÅ han skulle fixa så jag kan bädda den :)
Sen ska han fixa undan tvätten då han smält maten en smula sa han *Hihi*
Han är helt underbar idag ♥

Jag tror nästan han har börjat "boa" lite :)

Det ser bra ut på "förlossningsfronten". Ytterst lite slemmis har kommit idag bara, har vilat mest hela dan så jag har märkt av bara 10 förvärkar kanske. Har dock lite ont i ryggen, men kanske är de för hur man ligger i sängen på nätterna. Magen tynger kroppen på konstiga sätt. Samt lite ont då och då i "mensmagen".
Inget vatten har gått och inget blod i sikte, så man kan nog andas ut idag oxå. Är i vecka 36+3. (Enligt våra egna beräkningar med ägglossningtest och dylikt, är vi i vecka 38+0 idag.)
Bara 3 dagar kvar nu.. ♥

Nä, ska vila en stund på soffan medan Felicia sover middag, Jonathan ser barnkanalen och Kim kikar på discovery.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0