12 januari 2009 (känsliga läsare varnas)

Vaknade strax efter kl 08 av en massa kramar och pussar från min älskling *myyyyys*
Han hade väckt barnen så det stod en liten sessa och kollade på mig, som sedan klättrade upp i sängen för o kramas. Storebror hade klätt på sig redan (har börjat göra så, annars kommer de alltid försent för han blir på så dåligt humör och vägrar klä sig, "jag vill se barnprogram!"..) så vi gick upp och åt frukost tillsammans i lugn och ro.
Ringde till syster yster för att höra lite om tider på barnen i veckan, så jag skrev upp dem och skickade med det på en lapp på dagis.. pappa är lite glömsk ibland, så de va bäst så hehe :)

Felicia kläddes och sedan var de ytterkläderna på och fara till dagis med Pappa, som för övrigt jobbar sitt sista pass nu på.. 7½ månad! (ledig imorgon, sedan är de föräldraledighet)

Bara 2 dagar kvar.. "inte imorgon men nästa dag".. Ska hämta upp Anita innan vi far till förlossningen så hon kan ha vår bil då hon är barnvakt, samt slipper vi parkeringsavgiften oxå för de dagar vi stannar där hihi De blir så mycket enklare så för henne, samt att hon blir mer fri än om hon inte hade stolarna och sånt. Så de blir super!

Känner mig lite full idag faktiskt.. vet inte hur jag ska beskriva det på ett bättre sätt. Lite lätt förvirrad, bortdomnad, känns som att saker händer lite i slowmotion. haha

Hade en redig slempropp i trosorna i morse.. riktigt klibbig.. som höll på att falla ner från trosorna då jag skulle sätta mig på toan. Så de var bara att byta då den oxå blött ner lite i dem.. "gud vad jag önskar jag hade trsoskydd hemma" va min tanke då. Jag börjar undra hur mkt de finns av den rackaren! Man tycker att det borde ta slut nån gång! haha
Men den var fortfarande gul/grön, inget blod i.
Känner just nu av lite värk i ryggen igen, samt i "tjejmagen".. kanske måste jag på toa.. kanske inte.. ingen aning vad de är för värk. Kanske är de förvärkar eller värk som gör att jag börjar öppna mig eller kanske är det till och med inbillning! :)
Mycket funderingar om väldigt konstiga (och som ni ser, rätt äckliga) saker nu för tiden. Men snart är hon ute och man kan börja fundera på lite mer lättsamma saker som.. ehm... jaha.. man är för "gravidskada". Kommer inte ens ihåg "nomala" tankar längre ;) haha!
Hur som så tänker jag gå och sova en stund till, det gör nog susen!

Hinner nog skriva mera sedan!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0