24 jan 09

Hela familjen verkar vara förkylda.. dock verkar de som att Cornelia har klarat sig *phew!*
Ont i kroppen, ont i halsen, matt, snuvig och lite konstig hosta. Ingen feber i allafall... ännu. Men vi får hoppas att de går över snart.. jag har varit sjuk sen förra fredagen då jag fick feber och de upptäckte infektionen. Så de känns som att snart borde jag väl få bli frisk så jag bara kan njuta av att vara mamma. Just nu känns de huttrigt och inte alls mysigt att amma på nätterna. Och att jag svettas som en tok då jag sover (mest om benen faktiskt! Jag mena.. va fasen!) hjälper inte heller mot huttrandet.

Inatt ska vi prova att sova med klockradion igång och kolla om lillasyster sover bättre. På dagarna då de är full rulle här hemma sover hon som en princessa, men på nätterna är de gny och snutt som gäller. Går inte att ha henne i sin egen säng ens och jag sover inte direkt skönt med henne hos mig, ÄVEN om de är Väldigt mysigt :D

Sen känns de som jag överproducerar mjölk på ena boobien.. *suckar*

Felicia hade besök idag. Moster Anita, kusin Ida och kusin Mickael kom och åt tårta. Hon fick en super söt pyjamas av dem med Hello Kitty *teehee*
Då bidde hon glad :)

(Pyjamasen)
Hello Kitty Pyjamasen Felicia fick, super söt!


Nu är de nån som gnyr.. rasten är över :P

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0