25 januari 09

Radio funkade! Hon sov i sin egen säng i natt, men i morse då hon åt vid 07 fick hon sova hos mig då jag inte känner mig frisk och huttrade på som en toka! Hade feber igår, ont i halsen, snuvig, hostig och värre va de idag. Men just nu känns de rätt ok efter att ha duschat en låååång dusch i lugn och ro.
Jag har sovit nästan hela dagen idag känns de som. Klev upp kl 13.30 typ, åt lunch och somnade om på soffan till kl 18 då hon skulle äta igen. Nu har hon nyss ätit igen så jag ska ta pencilinet och sen krypa isäng. Snart är den kuren avklarad oxå! Sen hoppas jag på att få vara frisk! Att hela familjen ska få va det!

Ska logga nu.

Kram!



Pöööööööt! 25/1-09

Kommentarer
Postat av: marie

Oj oj vilken raffig tjej!

2009-01-27 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0