26 januari 2009

Idag känner sig båda jag och Kim bättre med förkylningen. Jag är bara hostig, snuvig och nysig idag - inget ont i halsen! Och kim är hostig och snuvig bara.
Han satte upp TV:n på barnens rum i morse.. "Ska den där teven vara här inne pappa?", frågade Jonathan - Ja, sa kim - "Du är världens bästa pappa!!!" vrålade han hahaha :D
De va nog lika så bra, då jag sover och occuperar tv:n i sovrummet och barnen den i vardagsrummet så har Kim inget att se på haha.. så nu har vi en var *Tjohoo*

Lillan ligger just nu i våran säng på min kudde... hon verkar då tycka de är mysigt då hon ligger helt tyst och sover. Hon har gnällt över gaser och sånt idag... Hon var riktigt oförskämd då jag bytte på henne.. först kissade hon på skötbädden så jag tog upp henne och la henne över ena armen medan jag torkade rent.. vilket framkallade bajs som sprutade runt badrummet, på mamma och på golvet.. sen mer kiss *yeay!* De va rätt nasty, men skönt för henne kan jag tänka mig. Sen fanns de så klart plats för mera krubb!
Hon har ätit rätt mkt idag. 02 - 05 - 06 - 09 - 12.. sen har jag tappat koll. 1-2 ggr till efter det tills nu oxå. Sen har hon börjat vara lite mer vaken på dagarna nu.. i allafall va hon de igår och idag, men de kanske är övergående. Men de är super mysigt i allafall och ligga och prata med henne och se när hon tar in alla intryck :)

Nä, nu ska jag vila en stund, börjar känna mig lite moshy i huvudet.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0