6 januari 2009 - :(

"Jag är ett svart litet regnmoooooooln, lägg inte märke till mig" Detta är jag idag

Fick inte sova nått inatt typ.. såna hemska förvärkar, slumrade bara av mellan dem sen vaknade jag då de kom. Satt bara i ryggen konstigt nog.. tror jag. Orkade aldrig känna o klämma på magen för o se om den va hård för jag ville bara sooooooooooooooova. Men kändes inte så  iaf.
Sen kl 04.30 lägger sig sonen hos oss, jag får pirr i benen, halsbränna så jag typ kräks i munnen lite, ont i höfter o dyligt, mer förvärkar och kl 06 smäller nån jävel av en raket utanför här så jag tror jag skulle dö! Hade nyss somnat och vaknar av det = mer förvärkar.. en pissig dag helt enkelt!
Sen kan jag inte äta nått typ, mår knäppt, känner ingen hunger och jag mår illa då jag dricker nått. Så jag har legat i sängen och gråtit hela dagen.. fattar inte hur jag ska orka 1v till då de är såhär redan efter 4 dagar. (Fick magsjuka i lördags, men den gick som över efter 12h)
Nu får jag springa på toa 100gr, och inte för att kissa direkt.
Önskar mig just nu en natt med sömn... 4h i sträck skulle va gott nog

Ska till UL imorgon och träffa läkaren för sista gången innan igångsättningen den 14e jan. Får se om hon kan hjälpa mig få bukt med dessa fv, sömnproblem och halsbränna.  
Jag lär ju storgråta när vi börjar prata, känns super jobbigt :/


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0