9 januari 2009 - vilodag

Idag har jag inte gjort nått... de jag gjort är väl badat.. allt annat har blivit gjort åt mig :-D
Anita och Ida hämtade barnen på dagis så de kom hem runt tre, snacka om att de blev överlyckliga över sin risifrutti haha! Man riktigt såg hur de njöt :) *Tack tack*
Sen har de fått busa med sin kusin, de var helt slut nu ikväll hehe
De var skönt med sällskap och uppassning, syster yster lagade middag och gjort allt :)
Vek tvätt, fixa disken, gjorde middag, rengjorde vaggan samt fixade madrassen till den osv osv  Sånt jag känt mig stressad över men nu blev de gjort :))
Jag brukar sitta och undra hur detta hade slutat utan henne och de hade nog inte alls slutat speciellt bra tror jag. Så både jag och Kim känner en djup tacksamhet ♥

Kim ska leta reda på spjälskyddet med nalle puh i helgen.. så kanske man kan fixa nått till vaggan med det och behålla de rosa till spjälsängen.

Bara 5 dagar kvar... helt sjukt... Imorgon och söndag är Kim ledig, måndag hämtar Anita barnen och stannar tills Kim är hemma från jobbet, tisdag är Kim ledig sen är de dags... fattar inte hur fort dessa veckor gått!
Ska försöka vila så hon stannar inne tills dess. Hon blir i allafall 3 veckor tidig, så de känns som att jag måste göra vad jag kan även om de är frestande att ställa sig och skura golv osv för att får hålla den lilla skatt tidigare. Men vi får hålla ut.. "Den som väntar något gott"

Maten och sömnen är klart bättre nu än för 2 dagar sen. Hoppas de håller i sig så jag orkar med förlossningen bättre. Magen är inte i uppror längre heller. De enda som jag får kämpa med nu när jag har energin och krafterna tillbaka är att hålla igen och vila haha :P

Sitter och tänker på om jag glömt packa ner nått i väskan.. borde nog lägga ner vår systemkamera då jag insåg idag att då vi åkte in igår, glömde vi bort den totalt. haha
Annars så tänkte jag skynda mig att byta byxorna till de svarta samt lägga ner min ammningsbH. Sen kan jag bara vänta på att vi ska fara så tandborste o kräm kan läggas ner.

Nä, nu ska jag hoppa isäng. Känner hur de börjar dra i ryggen på mig så snart tränger sig förvärkarna på. :(

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0