14 mars 09 - 2 månader idag!

Så.. 14e mars idag, så lillan fyller 2 månader ♥
Hon är så söt och mysig, skrattade gjorde hon igår, riktigt ordentligt med ljud då Kim busade med henne haha! Sen då jag skulle ta kort på henne blev hon sur, så det var svårt att få med nått leende, man ser mest glimten i ögat "bara" på dem jag tog.
Hon och jag tog sovmorgon idag.. eller vad ska man säga, det var eftermiddag då vi klev upp kl 13.. hehe Men det var skönt, då klev jag upp käkade lunch,  våfflor *Smaskens* :)
Sen ringde Lillill (syster Christina) och hörde om de kunde komma förbi så de kom förbi en sväng, hon, Mickael och storebror Nenne (Göran). Hon tog examen igår, så hon är utbildad undersköterska nu. Så hon hade med sig en stooor bit gräddtårta från igår som vi fikade :D

Jag o minsta lillan kanske ska fara och äta på stan med mamma, Lillill och Anita på onsdag. Om inte så ska Kim och Anita (+jag o lillan) städa förrådet, men blir de av så städar vi nog på torsdag. Sen på fredag ska jag, Cornelia och Kim fara på stan för första gången då barnen är på dagis. Sist vi var där var i .... sommras haha! Men de är väl så.. man blir bekväm då vi har allt vi behöver runt Coop Forum. :)
Ska se om jag hittar nått att ha på mig den 4e då stefan har "kalas" ;) Ska oxå kolla om de har nått på rea till barnen så man kan börja fylla upp en ny garderob redan nu åt dem 2 äldsta... gud vad reor kan få en att må bra! (För en stund iaf hehe)
Sen har jag som inte så mycket mer att skriva.. Sätter in ett par kort på lite olika saker. 

Kram!



Besöket

       Nenne                    Lillill
 
              Med Cornelia

Svartvitt

Kim


Jonathan


Jonathan igen


Blossom (Ragdoll)


Jonathan - Cornelia

 



  

 
                       2 Månader

Katterna

Blossom Ragdoll


 

Doris Ragdoll
 

Desireé Maine Coon
  

Övrigt

Cornelias nalle som
hon fick av Lillill och
Mickael.

Kommentarer
Postat av: chanto

sv: jo vi har både minifom och semper magdroppar. Men än så länge har det inte hjälpt så jätte mycket.



vad är det för sort säng då?



jackan köpte jag på barnenshus.

2009-03-18 @ 07:50:31
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Vad Cornelia ser rund och välmående ut :-) Man ser verkligen hur nöjd hon är.

2009-03-19 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0