•*´¯`*•.¸ .. ¥ .. ¸.•*´¯`*• 24 mars - Kan inte sova •*´¯`*•.¸ .. ¥ .. ¸.•*´¯`*•

*suckar*
Klockan är över 02.30 och jag har inte kunnat somna ännu.. lika bra att sätta sig vid datorn och få lite annat att tänka på så kanske man kan somna sen.. inte för att de brukar funka, men skam den som ger sig!

Har gått igenom lite kort och laddat upp som jag sätter in i slutet av inlägget.. Lite blandat.. Ni lär väl märka.

Jaha, så vad har man gjort idag.. eller "sen sist" more like it.. *tänker*
Man har traderat lite, gjort en del fina fynd.. Köpte ett par jeans eller snarare 3 par till lilla Felicia.. som nya för ingen summa alls! Helt otroligt vilken tur man har ibland! Sen köptes de en kjol oxå.. men hennes personliga meddelande gör mig lite orolig, det plus att jag fortfarande inte har fått något kontonummer att betala in till... så här står det:

STRESSA MIG INTE, SMSA ISTÄLLET!!!
Hej!

Vi bor på rök- o djurfritt hem.

Om ni saknas något så SNÄLLA kan ni smsa til mig så ordnar jag och svarar på ditt sms så fort jag ser ditt meddelande!

Men...snälla, stressa inte mig - jag har också ett liv utanför Tradera med små barn och ensamstående mor!

Ge mig 7-10 dagar på mig att skicka saker,
behöver du det SNABBT så smsa!!

Jag ansvarar INTE för postens slarv!!

RING INTE! SMSA istället eftersom jag är hörselskadade! Annars maila och jag kollar mail då och då (inte varje dag). Sms är bättre.

Mvh


Lite weird är verkar hon vara i allafall... Skriver inte ut alias, för jag tror inte på att hänga ut folk offentligt så.

De har supercoola saker, nya på tradera... Ben ten, turtles, scooby, cars, spiderman, batman... you name it and they'v got it! haha
Har budat på lite smått o gott till Jonathan oxå.. får se vad som händer. Men då de gäller tradera.. så är de fynd jag är ute efter... pratar man halva priset på en vara så köper jag hellre nytt och får garanti om nått skulle gå sönder. Såna gånger är det mer värt tycker jag. Men det är roligt att kolla vad som finns där :)

Sen har helgen mest bara gått tycker jag... I lördags hade vi myskväll med barnen, såg film - åt chips o dip..
I söndags kom Anita och Ida hit. Det var tänkt att Ida skulle sminka Felicia men hon var så snorig och jag vill inte ha snor på mitt smink! haha :P
Men det kommer fler tåg..
Sen gick vi igenom pussel, kastade en del där det fattades bitar.. sen gick vi igenom leksakerna barnens jag och Anita. Sorterade upp dem i -Kasta-,  -Stugan- och -Hemma-. Vilken befrielse!!

Idag har jag inte gjort nått.. eller jo.. tvättat upp lillans sängkläder.. hon håller på att sluta med blöjan så de behövs nog ingen djupare förklaring ;)
Jag var helt slut, så jag sova 2h på dagen oxå medans barnen va med Kim. De hade skoj skoj, spelade Guitar hero hehe Sen var Jonathan duktig att städa på Felicias rum, han dammsög till och med! Mitt lilla hjärta!
Sen gjorde kim isterband med dillstuvad potatis och rödbetor till *mums* Nått jag lärde mig äta då Cornelia låg i magen. Då Jonathan låg i magen var det smält ost jag helt plötsligt tyckte om, från att ha hatat det! Och med Felicia var det tsatsiki.. hur man nu stavar det. Nått jag oxå hade avskytt. Rätt skummt de där... Sen med Cornelia i magen var jag helt plötsligt allergisk mot Kiwi..  fick blåsor i munnen av det.. men före och efter det kan jag äta det utan några besvär alls, tur det för jag ÄLSKAR kiwi.

Imorgon tror jag att vi skulle köpa spackel och färg till Jonathans "rum". Det är klädkammaren i barnensrum som vi ska måla om och göra fin till Storebror. Han kan behöva nått eget.
Den är rätt stor... det går in en säng + lite lekyta. Sen ska vi fixa hyllor och sånt för hans leksaker, pussel, pennor osv samt göra en variant av skrivbord med hyllor som vi har i vår klädkammare som är kombinerad kontor/garderob. Fast för han blir det.. skrivbord/leksaksförvaring.
Det ska nog vara vitt uppe och chilirött nere med en bård som är svart/vit rutig så han får ett "bilrum". Sen ska de väl inhandlas wallies eller vad de kallas, - Cars - , samt ett tyg som jag ska sy en fondvägg av. (lika bra med en sån fondvägg och wallies så man kan byta ut det allt eftersom idolerna byts ut.) Blir nog nått grått tyg med cars på.
Ska även köpa tavellist som man kan sätta upp hans favvo böcker på och inhandla en läslampa.. Måste fixa en ny lampa oxå.. Usch för klädkammar lampor.. tråkiga vita "bollar". Fula som styrk!

Ska fiffla med Bilderna innan lillan ska äta igen.

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:• VÄLKOMMEN ÅTER •:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•

Kram!



  (Jonathan) Pyssel  (Felicia)
Lägga pussel tycker vi är kul! Lägga pussel tycker vi är kul!

              Cornelia Badar med mamma!
 

Cornelia med farmor o farfar


Utslagen hjältinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0