29 mars 09, Söndag .·:*¨¨*:·. Blandat .·:*¨¨*:·.

Halloj!
Lillan har börjat sova jätte bra på nätterna. Hon sover 7h från hennes sista mål mat. Inatt blev det 23.40-07.00.
Men igår och i förrgår så äter hon nära på konstant mellan 19.30-00.00. Vilket är en aning jobbigt, så vi ska prova ge en skvätt tillägg på kvällen och se hur det går. Huvudsaken är att hon är mätt och belåten ♥

Jonathan fick feber idag, så nu är alla tre sjuka. Men vi var ute en stund nu ikväll, 20-30 min tror jag det var så de skulle få lite friskluft i allafall. Gick en miniprommend och spanade in grannarnas altaner på baksidan hehe Av den anledningen att vi ska renovera vår altan på baksidan nån gång i vår/sommar och ska sätta tak.
Efter att ha kollat in "ljussättning" mm. har vi kommit fram till att inte sätta tak framför grannens balkong. På så sätt får man ett ljust o trevligt vardags rums på samma gång som balkongen i sig fungerar lite som ett tak oxå. Sedan hade vi tänkt sätta tak på vänster sida om balkongen. På så vis behöver vi mest troligt inget byggnadstillstånd av kommunen heller, utan bara av styrelsen vilket gör saker och ting enklare.
VILL SÅ GÄRNA ha det klart till i sommar så vi kan ha grillfester här bak med våra pooolers ;) Älsklingen som står och steker det ena godare än det andra och barnen leker på gräsplätten. Vi ska sätta staket hela vägen, så man inte behöver va rädd för att de ska springa ut i gatan. Ska dock sätta en grind så man kan dra barnvagnen in på altanen från baksidan, om min plan om ommöblering inte funkar som är tänkt att ge mer utrymme på nått vänster. Det känns som att man håller på att försöka skapa space i en liten tändsticksask. *cry*

Om ändå saker och ting varit annorlunda så vi haft två stadiga inkomster, så hade husköp inte varit nått problem. :/ Barnen har det väl helt ok här, men de skulle nog må mkt bättre i en miljö ute på landet. Och att veta att det är jag som är spärren för allt som kan bli bättre suger apanus..... får jag inte ångest av annat så är detta en orsak nog. Tänk om jag haft andra förutsätningar så annorlunda saker och ting hade varit. "Tänk om"... undra hur många ggr jag inte tänkt så. Det kan göra en riktigt galen kan jag lova.

Från depp till pepp.
Igår hade vi middag här, det var riktigt trevligt! Jag, Kim, stefan, magnus, daniel och Jennifer. Barnen var hemma och skötte sig helt ok, Cornelia var väl den som va jobbigast men hon somnade tillslut hon med hehe.
Tror de for hem runt 03 och jag somnade efter att jag ammat Cornelia vid 07. Sen upp kl 10.00 hehe *Sleeeeepy*
Men fick mig en slags.. powervila... sen cola och bakispizza... inte för att jag drack nått, men jag kände mig bakis ändå haha Tror det är förkylningen som ligger och lurar i kroppen.

Vi har kommit fram till att vi aldrig kommer att ha tid att fara och träna på gym tillsammans, plus att det är dyyyyrt. Så vi ska skaffa en crosstrainer, vi ska köpa den till oss i födelsedagspresent. hehe
Rätt skönt att kunna motionera hemma, vilket är ett jätte bra alternativ för mig :)
Så det ser vi fram emot!

Annars har vi inte gjort så mycket idag.. myst tillsammans med barnen, sett på tv tillsammans, ätit gott, spelat spel och varit ute en stund. Om en stund ska jag och Kim mysa för oss själva en stund och se tv, dricka upp colan o dippa lite. Sen är det slut på helg och tillbaka till "inget snaskande" :)
För nån dag sen hade älsklingen köpt hem en annans som vi skar upp och delade på, så gott! ♥

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för ett litet film-maraton med min sexy papa och gotti gotti.

Kram!



Mums!


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu kanske de inte hör till denna inlägg men de ser inte ut som du på din bild! :O

men du var JÄTTE fin :D

2009-03-30 @ 15:46:15
Postat av: Ida

Nu kanske de inte hör till denna inlägg men de ser inte ut som du på din bild! :O

men du var JÄTTE fin :D

2009-03-30 @ 15:46:18
Postat av: Helena

haha, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det där :P



kram

2009-03-30 @ 16:42:54
URL: http://biotoxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0