30 mars, Måndag - Förkylningar

*Suckar* (Bra start på ett inlägg, ni måste verkligen känna er sugna att läsa :P )

Nu är allihopa sjuka. Jag och Kim vaknade i morse och båda kände sig förkyld. Jag somnde om, vaknade av att jag hade lite feber - mer ont i halsen och massor med mera ont i kroppen. Kul.........
Hela dagen har varit seg, orkar inte nått och orkar inte tänka på allt som måste göras heller.. men efter maten måste vi plocka ihop och dammsuga här hemma. Leksaker överallt jädra barn! Tur för dem att de är så go o söt! :)
Sen katt-tussarna ska vi inte ens prata om, tyvär är de inte lika charmiga som barnen så jag förlåter dem lika lätt. -_-

Vi provade olika nappar o flaskor igår med tillägget, men det funkade inte haha.. ska prova ge henne det under dagen istället, tror hon vill ha lite mamma-mys på kvällarna och att de var därför hon blev så jävla arg :)
En dam som verkar veta vad hon vill redan.

Tröjan kom idag som jag skrev om i ett annat inlägg, såg helt ok ut :) Sätter in ett kort som jag lovade att göra om jag kom ihåg.

Gud, orkar inte sitta längre. Ska vila en stund, kroppen tar död på mig!

Kram!



Tröjan från Lindex
Tradera.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0