.·:*¨¨*:·. Torsdag 26e mars .·:*¨¨*:·.

Hallojz
Jadu, vad säger man om idag.. Lillan gnällde och höll på inatt så jag somnade inte förän halv sex i morse. Just som jag höll på att somna vid 05 så skulle hon ha mat, så de var bara att amma henne. Sen somnade vi tillsammans och det var så mysigt.
Väckaren ringde 06.30, messade Anita runt 07 och vi bestämde att skjuta upp tandläkaren till nästa vecka. Men jag kunde inte somna om. Lillan åt igen vid 07.30 sen klev Jonathan och Felicia upp runt 08.
Klockan 08.45 loggade jag in på tradera för att se hur auktionen skulle gå på en didriksson overall till Cornelia (stlk 80). http://www.tradera.com/Barnoverall-Rod-Marke-Didriksons1913-Storlek-80-Nyskick-auktion_87643617 
Men jag vann den inte, med 1 min kvar så blev jag överbjuden Sneaky bastards! Inte för att jag är helt oskyldig till att göra exakt samma sak hehe ;)
Men jag vann en långärmad t-shirt med döskallar på till Jonathan som han kan ha på dagis, onamnad och "i mycket bra skick" som säljaren skrev. Tar kort på den då den kommer nästa vecka och sätter in om jag kommer ihåg. Röd/Svart/Vit var färgerna.

Nu tror jag Kim blir gråhårig.. barnen vägrar (som vanligt j-a skit) gå och lägga sig... leker, springer upp och ner inne i rummet, och bryr sig inte alls om vad vi säger. Nu ska väl detta hålla på till 21-22 nångång. *suckar*
Nån som har några Tips? (förutom det uppenbara "flytta till större" hehe, men DET känns riktigt bökigt.. att lyckas tajma in att sälja denna lägenhet och sen ha en hyres lägenhet)

Jag vill ha ett nytt tangentbord, detta är jätte jobbigt att skriva på för man måste nära på hoppa på tangenterna för att de ska tryckas ner ordentligt. *bankar*

Gud vad röksugen jag är hela tiden! Blir fasen galen!
Jag är jätte lättad över att jag ammar så jag kan inte röka. Nu säger kanske en del "vaddå kan inte?"... aldrig att jag skulle fylla min lilla bebis med gifter. Inte nikotin, narkotika eller alkohol. I det avseende är allt lika förbjudet. Inte för att jag ens provat knark men haha.
Sen tänker jag på barnen, jag tänker föregå med gott exempel. Då har jag rätt att skälla på dem om de börjar röka/snusa sen, en masterplan väl uttänkt!

Felicia ramlade ner från fönsterbrädan nu ikväll, det var bara tur att hon inte bröt nått. Hon har värsta skrapmärkena, ena på höger foten som fick ett blåmärke oxå sen baksidan revbenen fick ett rivsår så det blödde. :(
Men nu kanske hon en gång för alla lär sig att inte klättra där, vet inte hur många gånger vi sagt till henne om det plus lyft ner henne. Men ibland krävs det nått sånt här, tragiskt nog.

Nu är det dags att göra baby sessan klar för sängen, tror jag ska be Kim bada henne så ska jag ge henne kvällssluringen sen.
Kanske skriver mer sen om jag orkar, hade tänkt mysa med älsklingen lite ikväll oxå.. en film skulle sitta bra.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0