Canal Digital HD Boxen


Tjo!
Idag kom Boxen från Canal Digital, så jag for och hämtade ut den nu ikväll. Barnen fick se på Playhouse Disney, den barnvänligaste kanalen som jag sett till på VÄLDIGT länge. Har inte hört en enda svordom eller något som kan ens liknas med en. Cartoon är skrot, Barnkanalen är tråkig och Disney Playhouse rockar! :P
Så nu har vi en massa kanaler i 3 månader, sen ska vi ta 4 favoriter +HD paketet. Så vi får Disney kanalerna 2 st sen var det 2 andra också som jag inte minns namnet på.. tror de var tv4 fakta och nån stå-upp komedi kanal.

Då jag kom hem efter att ha hämtat lilleman på förskolan och såg vårat.. kaos här hemma, så kunde jag för mitt liv inte förstå hur det kan se ut som de gör och att man inte märker något förän man lämnat röran en stund. Jag sa till Kim att det var nog raket geväret från GTA 4 som orsakat detta, jag måste ha siktat oerhört snett när jag spelade för de såg verkligen ut som att en raket hade exploderat här inne.
To do list: Städa!

Imorgon ska Felicia få fara till Förskolan igen, men de blir nog en kort dag för henne. Kl 9.30-13.00 istället för till kl 14.30, hon lär nog bli väldigt trött skulle jag tro.
Jonathan hade varit på dock teater på folketshus idag, det var en teater inspirerad av barnboken som handlar om 'Benny', minns inte så mkt mer. Men han tyckte den var rolig, speciellt arga gubben eller vad figuren hette.

Nä, dags att lägga 3x småttingar.

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0