Lördag


Så känns det äntligen liite bättre i allafall. Hade feber tidigare idag, men nu är tempen nere på det vanliga 36.5grader igen. Har dock en aning ont i halsen på vänstra sidan och som upp i örat :( Får hålla tummarna att de bara är inbillning! Jonathan har ingen feber idag, inte hade han de igår heller tror jag.. minns inte riktigt. Felicia hade lite feber, strax under 38 grader tidigare idag, men jag har sovit en stund så jag vet inte om han har tempat henne nått mer.

Jonathan sa det sötaste nu ikväll om han och Cornelia. Han tycker så mkt om sina systrar så man blir nästan lite gråtmild ibland haha. "Mamma, jag och Cornelia har samma gulliga ögon, samma glada mun och är lika busiga". Och de stämmer, de är så lika varandra alla tre *Fniss*

Vi gick till Konsum för en stund sen och handlade dipp, vi har plockat ut "lördagsgodis" ur vårt liv nu. De är grönsaker och dipp eller liknande, dricka till myset har vi kvar dock. Godis är ok vid högtider, födelsedagar/Jul osv. Men annars finns de andra goda saker att äta som faktiskt är nyttigare.

Nä, nu ska jag ta och slita mig härifrån. Snart dags för familjemys.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0