Tacos


Hej svejs
Idag tänker Kim göra Taco gratäng och hela paketet.. hoppas magen min pallar med det! Är så grymt hungrig hela tiden men så fort jag äter nått så får jag magknip :/

Barnen och Kim städade deras rum idag.. vilket var mkt behövligt! Han har plockat undan också här hemma sen skulle han visst tvätta lite till, dammsuga och skura. Skönt att bara ha fått vila idag, jag har knappt ork till att blinka ibland känns de som.

Har fortfarande feber, hoppas de har gått över till imorgon i allafall för då far han och jobbar igen så kl.14.30 blir jag själv med alla tre.. Cornelia sover väl mellan 11-14 om jag har tur. Önskar han var ledig så jag kunde vila ut ordentligt, jag blir ju aldrig frisk nångång som det är nu. :(

Orkar inte sitta och blogga mer, ska lägga mig i sängen och vila tills han kommer hem från affärn'.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0