urk


Har nyss ätit tacos... mår illa som bara den! Magen bubblar och som om de inte var nog med det så har jag feber ännu oxå  :(
Ska strax mysa ner mig i sängen blir de väl, soffan är upptagen av två små som ser på "Babe - den modiga lilla grisen", ligger jag där är de en herre som kommer att fråga saker hela tiden om filmen.. "Varför gör han så? Varför får inte han följa med, Varför är han ledsen" osv.. Blir slut i huvudet bara jag tänker på de.

Cornelia sover, hon somnade väl runt halv sju tror jag. Hoppas hon sover hela natten nu, men runt 23 vill hon nog ha en slurk välling.

Kim plockar undan efter middagen nu, de blir nog ingen dammsugning och skurning för han idag, de hinner han nog inte.

uuuurk, ska stänga ner nu, mår för illa för att ens existera.

kram


Kommentarer
Postat av: Idjjaa,<3

tack för att du tycker det! :)

2009-11-11 @ 12:42:58
URL: http://idjjaa.blogg.se/
Postat av: Idjjaa,<3

Haha, man får folk att skratta sedan lesna på den! :].

2009-11-11 @ 12:43:22
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0