Barn kan verkligen driva en till vansinne!! 'morr'

Argggggh!!

Vi har redan nu två vändor tagit bort leksaker från barnens rum, för de vägrar städa. (Vi har provat allt verkligen, det var sista utvägen)

Nu står resterande möbler ute i hallen och kommer att flyttas till förrådet inom en timme. Det enda som finns kvar är böcker, några gossedjur längst upp i bokhyllan och deras sängar.
Och de värsta är: De verkar inte bry sig!? 'fräääääääääser'

Jag är så arg nu och LESS så jag tror jag får en hjärtinfarkt och dööööööööööööör! 'sitter och svär för mig själv'

Nä, prioritet nr. 1 är att den där jävla väggfan flyttas så de får sina egna jävla rum. Som de är nu river Jonathan ut i Felicias rum och skyller på henne och skiter i att städa!!

ÄR SÅ LESS SÅ JAG KRÄKS!

Känner mig som världens sämsta mamma just nu.


Kommentarer
Postat av: madde

hihi okej ,

he ä bah säga till så kommer ja å hjälper jag älska jue å städa =) you know !!! pussis

2009-10-07 @ 19:05:00
Postat av: Helena

Madde: Det var jätte snällt, men inte kan jag låsa dig så. :) KRAM och tack i allafall för erbjudandet :)

2009-10-07 @ 23:11:52
URL: http://biotoxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0