Bilderna

God kväll!

Har suttit och myst med Jonathan i soffan ett tag ikväll, sen såg jag en stund på Idol.. De finns några som verkar kunna sjunga sen finns de några som man får hoppas blir bättre. Jag själv kan inte alls sjunga, så jag vågar faktiskt säga att när vissa sjöng så skulle jag föredra att lyssna på en marskatt istället. Och den där långa kvinnan.. hon såg bara.. helt enkelt läskig ut.

Har precis tagit korten på köket, de är till för att visa det jag inte är nöjd med och som ska ändras så fort det finns pengar till övers.

Kökskorten (Håll musen över bilderna för mer information)

Trasiga lådpartiet, ska antingen byggas hyllor + vinställ eller så sätter vi in en vinkyl. Tapet/Kakel/'kakelplanka'  Gröna tapeten ska målas vit, 'kakelplankan' ska fixas vit och kaklet ska fixas på nått sätt oxå.  Då vi gör de på riktigt så ska de vara en smal kakelplanka i vitt samt nått avbrytande kakel mot rummet. Här ser ni hur bården jag STÖR mig på ser ut.. Seriöst... Vi tänkte inte ha nån bård i köket vid ventilationstrumman. För hoppningsvis är den bara ett (hemskt) minne blott om inte allt för länge! Man ser färgerna ganska exakt på denna bild.


Annars så har de inte hänt så mycket idag, förutom att vi är en tredjedel barnlediga ikväll! Felicia sover över hos sin moster och har lite 'semester'. Kan vara skönt för henne att få vara minst igen för en stund också.
Sist jag hörde nått så satt hon och åt ostkrokar och sa att hon skulle gå och sova sedan. ♥
Har varit en oerhört lugn kväll får jag säga, Cornelia somnade i samma veva som att dem for vid klockan 19-snåret, sen skulle hon ligga i knäet och äta lite välling runt 20.30 men mellan det har hon bara sovit och sover fortfarande. ♥
Och Jonathan den raringen satt och såg på TV med mig. Han och jag fikade i vardagsrummet medans vi såg på Idol, sen fick han gå isäng runt 21.30 och leka med sin leksaksdator men han somnade så fort ♥
En riktigt härlig kväll minsann, snart kommer Kim hem och förstör allt. Nääää, skojar bara :)) Då blir kvällen ÄNNU bättre så klart! *Saknar*

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0