Den 28e oktober 2009 - Lite bilder och uppdateringar



Denna dag har gått mycket fort.. dock bitvis väääldigt sakta. Jag har varit trött som en gnu, men då Ida varit lika trött så har mycket små ting gjort en på väldigt bra humör! *Skrattar* Hur gick det att dricka Te med ögat Ida? haha!

Haft ont i hela kroppen hela dagen, huvudvärk fick jag också då Jonathan bestämde sig för att gå i säng inte var något han hade tänkt göra. Spännings huvudvärk for the win! *Morrar*

Isse är här oxå, Idas kisse misse. Det går väldigt bra med alla tre katterna än fast man hör nån av dem morra lite då och då. Inget slagsmål eller så har uppkommit i allafall, så de får man se som en positiv sak.
Desiree är så nyfiken på henne, Doris är sur som bara den -mest på oss och inte så mycket Isse. Och Isse hon smyger runt här hemma och utforskar, fräser och ÄTER haha Tror aldrig jag har sett en katt äta så där mycket nånsin!

Barnen har varit oerhört plågsamt trotsiga och gnälliga idag.. Man kan nästan tro att de blev utbytta under dagen mot små skogstokiga, tjurskalliga små troll! Men alla dagar kan ju inte vara bra dagar när man är liten heller, så det får man väl förstå.

Jag längtar något så oerhört tills vi ordnat rummen till dem, ska bli så himla kul att fixa, trixa och inreda så de får det riktigt mysigt och trivsamt!
Tjejernas rum har vi nästan klart för oss nu, om vi inte ändrar oss igen haha.. Gammelrosa rum med vit väggpanel, inredning i de får vi se, men blir nog i vitt/ typ gammal stil möter modern.
Jonathans vet vi inte riktigt. Funderar på att använda denna tapet (klicka) som en fondvägg till ljus grå tapeter, men vi är inte säker alls. Dock ljusgrå skulle vi kanske vilja ha, så de inte blir för mörkt eller för 'sterilt', men ändå lätt att "matcha" med. Han gillar lila väldigt mycket, men vet inte hur man ska få in det på ett snyggt sätt utan att de blir för tjejigt (jaja, nu finns de folk där ute som lär klaga på att jag kallar de för det.. be my guest) Blir ekgolv i båda rummen.
Hmm.. Har ni några ideer? Ett rum som man kan växa med ska de vara..

Nä dags att logga ur och gå isäng, men först två bilder. En på Isse och en på hennes matte :P *Payback time!*

Kram!



 Isse och Ida  



Kommentarer
Postat av: The real biatch ;*

Hahaha,

det gick superbra med Te't :].

Jag fick iallafall isäng fifi :].

Jonathan kan väl ha likadant som dom andra fast med ljusblått eller något? :).

hihi, ofta du ska sova nu?!?! :].

lär ju få sitta här ensam isf(A).



Payback?!?! inte rikigt :}.

Jag satt faktiskt och sminkade mig där satt

det vart ingen payback för jag är så cool!! :}.

( I Joked...)



Serru Isse försöker vara modell!! :o

btw; hon kanske äter mycket men hon är ändå smal x].



puss ;*

2009-10-29 @ 00:08:47
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0