Den kommande helgen

Halloj!

Redan söndag! Men de har varit skönt att helgen har gått fort faktiskt, Kim är ledig imorgon så. Sen jobbar han tisdag 11-20, onsdag 10-19, torsdag 8.30-14.15 och fredag 10-19 med ledig helg ♥ Så han lär väl lämna barnen alla dagar utom på.. torsdag. *Lättad*
På torsdag far Kim iväg med Magnus på kvällen och ser stå upp komikern Pablo Fransico. (Ingen aning hur hans efternamn stavas)
Sen på lördag förmiddag åker vi nog till stugan för Jonathan skulle få följa med på älgjakt med morfar. Ska bli skönt att komma till stugan och få lunt runt öronen för en stund. Vi lär åka hem på söndag igen, men det dygnet är ju bättre än inget :)


Budade på en Lego overall på tradera och vann den, 150 kr inlusive frakt, lagomt pris för en overall som Cornelia lär ha växt ur till nästa höst. Hoppas den sitter bra på henne, annars får jag sälja den på blocket.se men det ska nog bli bra!



Ska leta reda på Felicia rosa/grå små skor som hon hade vid 1 års ålder. De kommer att passa fin fint :)


På torsdag den 15 oktober kl 10.00 ska jag med Cornelia till bvc. Då är de vägning som gäller samt att jag ska höra med henne om vaccination mot svin influensan, om hur man ska göra.. Den jag funderar mest på är Jonathan som brukar ha jobbig förkylnings astma, hur de skulle påverka honom om han inte fick vaccinet, samt hur farligt de är..

Oj oj, nu är de en 2årig princessa som håller på att somna i våran säng så jag ska slita mig ifrån bloggandet!

Kram


Kommentarer
Postat av: Lejla

Jag var på BVC för någon dag sedan och frågade om sprutan. Barn under 3 kommer ej vaccineras...

2009-10-11 @ 21:40:16
Postat av: Helena

Lejla: Okay, då är de bara Jonathan isåfall.. men ska höra hur pass farlig den är egentligen utan all mediahysteri.



2009-10-11 @ 22:50:35
URL: http://biotoxina.blogg.se/
Postat av: Helena

Okay, då skulle de isåfall bara gälla Jonathan, får höra hur pass farligt de skulle vara.

2009-10-11 @ 22:56:36
URL: http://biotoxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0