En dag i Oktober

En dag i Oktober



Första är på Cornelia, den blev lite rolig för det ser nästan ut som att hon säger "YES! Jag klarade det!" när hon har knytit handen på det där viset, plus hennes blick då :)

Cornelia, 2a oktober 2009
Cornelia, nöjd över att ha dragit upp sig i sängen.


Dessa två bilder är tagit från vårat sovrums fönster. En mycket vacker årstid att betrakta.

2a oktober 2009, Sovrums fönstret. Hösten är vacker..
Man skulle nog se mer om jag hade putsat rutorna innan ;)

  Vy 2, hösten   Vy 1, sovrummet


Nästa bild är på barnens saxar, de satt och pysslade - jag hade kameran och tråkigt. :)

En rolig investering för barnen, en klar favorit!
'Saxigt' *Fniss*


Nästa bild är en favorit.

Dahlbergs Skyddsängel
<3 Jätte fin


 


Köpte ny tvål till badrummet, pumpflaska... vet inte varför jag tog kort på den men..
Jo, den stack ut lite mot övriga saker i badrummet.

Har en likadan i stugan fast med andra färger.
Tvål, har en likadan i stugan fast svart/guld om jag minns rätt.


Två Bilder på blomman jag fick av Kim och barnen då jag fyllde 26. Ehm, menar 25 ;)
(Man blir aldrig äldre än 25 som ni vet)

Fin fin!
Close up Den är inte fejk



See you around..
Cornelia

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0