God eftermiddag

Hej alla glada! ♥

Ska strax väcka Cornelia så ska vi hämta Jonathan och Felicia på förskolan. Kim har nyss börjat jobba, så honom träffar jag inte förän ikväll runt 23 kanske. Eftersom det är helg och han jobbar kväll så har han bilen, så det blir till att promenera till förskolan idag. Skönt att huvudvärken har släppt :)

Ska ta kort idag är de väl tänkt, på det läskiga/hemska köket. Jag kom på mig själv med att inte ens nämna de jag tycker om där inne, vilket är vitvarorna och handtagen till luckorna ♥
Satt och kollade igår på olika saker man kan ha där inne.. hittade massor med sött på.. sablar! Glömde spara sidan! Så nu lär jag aldrig hitta tillbaka. Men de fanns en massa gamla saker, som nyckelknippor med gamla nycklar, jätte stiliga kakburkar, ljuslyktor och sånt roligt! *Ledsen*

Dags att klä godingen.

Kramar från lilla jag som är på strålande humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0