Hm

Kan inte sova.. tänkte blogga av mig lite, men de är bara konstiga saker jag tänker på som jag inte kan tänka mig gör någon klok om de inte gör mig de så..

Borde sova. Varför somnar jag inte? Fortsätter de såhär så lär jag bli en levande död. Tack och lov för PowerKing.

Sitter och funderar på olika saker man kan göra med barnens rum.. Men de känns olönt då karln inte vet vad han tycker eller vill. Är less och höra det dödliga "Det blir säkert bra.." VADDÅ!? Antingen vill jag höra "Jaaa vilken bra ide!" eller "Är du inte klok?! Kommer aldrig på frågan!"
Men de blir väl bättre när rummen är klara som han säger. Annars gör jag bara som jag vill. Och hör sen! :P

Idag är en Anti-dag. Men den har innehållit en del solsken i allafall!

Ska ta kort på det HEMSKA köket imorgon. Varnar känsliga tittare.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0