Sjuk.. igen..


Igår kväll kände jag att jag hade lite ont i halsen och imorse va det mycket värre. Nu är de ännu mer än i morse, så jag undrar hur ont jag kommer att ha när det maxats ut. Måste ha fått samma som Jonathan haft, väntar bara in feber nu då. Sen är jag snuvig också plus att jag har huvudvärk. *suckar*
Jag fick ju vara friskt.. vad blir det, en vecka (?) i allafall sen kom det någonting nytt. Så himla typiskt, om lillan ville amma så skulle jag inte vara sjuk så ofta men det har hon som slutat med. Nån gång ibland vill hon snutta men det händer kanske 1-2ggr i veckan.

Felicia är hemma idag med mig och Ida. Stackars liten har också ont i halsen, har feber och är förkyld idag, så vi har mest legat i sängen och myst. Ida hon har sovit, hon och Isse låg i soffan och hade det myys :)
Hon är och hämtar Jonathan nu, känns så himla skönt för jag känner mig mer begravd än levande just nu. (Tack Ida!) Cornelia är snuvig och hostig hon med..
Om det kunde vara så att jag inte blev så himla sjuk när jag är sjuk, så skulle de kännas lättare men det blir alltid så himla kraftigt varje gång oavsett vad det är jag åker på.

Inväntar Ida och barn just nu, då hon kommer ska jag lägga mig i ett ångande hett bad och bara vara en stund.
Ska kila iväg och sätta igång vattnet, för de bör strax vara hemma igen.

Kram!




Kommentarer
Postat av: C

Så lite så. hur länge har du fotat? Finns det något ställe man kan kolla på dina foton?

2009-11-04 @ 00:00:15
URL: http://corneliafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0