Usch vilken dag!

God kväll..

Först migrän, när de väl gick över fick jag en isande magknip. Kändes som att ha ett hål i magen och stå ute mitt i kalla vintern och känna kyla bita sig fast inuti magen. Och sen ett illamående på det! Nä fy fasen!

Barnen somnade runt 19, eller Felicia och Cornelia. Jonathan såg TV tills Kim kom hem.. själv slocknade jag på golvet i Felicias rum strax efter 19 när jag låg och såg TV med Jonathan. Kim väckte mig runt halv elva.. men jag är lika död som om att jag har varit vaken i 48 veckor. Så jag är påväg i säng nu.

Imorgon så ska jag lämna barnen på dagis, 9.30.. blä. Och de hämtas väl runt 14.30.. blä igen. Sen ska vi fara hem och vara hemma.. blä åter igen. *Tummen upp* De blir lattjo...!

God natt..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0