Den 26 september 2009

Hej!
Ska lägga Felicia så jag ska inte blogga så mkt just nu.

Igår kom Ida hit och sov över, det var lika roligt som vanligt :)
Jonathan och Cornelia var vaken, men Fifi sov. Lilla C blev på strålande humör.. det var jätte skönt med tanke på att hennes humör har varit skit den senaste tiden. Hon somnade till och med i lekhagen!
J och F fick en del saker av Ida som de blev jätte glad för, tack så mycket! Ska försöka få gardinerna bytt i helgen :)
Idag då de kom och hämtade henne så fick Jonathan följa med och ska sova över. Känns skönt med lite mer lugn i allafall. Just nu sover Cornelia och snart ska Fiffen få gå isäng oxå.. Kim sover han med *s* Han lyckades få ryggskott då vi bar ut leksakerna i förrådet och han lyfte fel. Stackarn! *kramar om*
Om alla har tänkt sova så ska jag sätta mig med godispåsen själv + läsk och mysa framför teven i lugn och ro. Efter ett låååångt ångade hett bad så klart.

Nä, nu måste jag lägga Felicia.

Kram
 

 


Kommentarer
Postat av: Idjjaa(L).

svar: jaa, jag ska försöka hitta playboy halsband och allt möjligt också ;).

2009-09-28 @ 19:24:50
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0