Kan inte sova

Usch.. Sitter och snurrar runt på internet för jag kan inte sova. Så mycket som oroar just nu och ställer till både sömn och mat.
Och att Cornelia är sjuk, febrig - hostig - snuvig, gör inte saken bättre. Kim sa att febern blivit bättre för 1½ timme sen så jag ska kolla om.. 30min-1h.
Sen rara lilla Blossom är sjuk oxå.. hon var jättte uttorkad igår, men vi har sprutat in vatten med babyspruta på henne sen igår. Skinnet känns inte lika illa men vi måste forstsätta 'vattna' henne för de är inte bra än. Hon bara ligger hela tiden sen luktar hon mycket underligt.. kanske blir bättre då hennes vätskebalans är normal igen.. bara kissegumman inte ska till och koola in nu.. *suckar*

Ska väl spela några tidsdrivande spel på facebook nu.. mind killers.

Kram!



Kommentarer
Postat av: Noomi

Usch vad jobbigt det låter!

Hoppas de blir bättre!

2009-09-29 @ 09:01:49
URL: http://micaelsdotter.blogg.se/
Postat av: Anita

usch bara tråkig heter hos er ser jag :(

kram

2009-09-29 @ 10:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0