♥ Till Salu ! ! ! ♥

'Kära Dagbok'
Jag som var påväg i säng för.. 1 timme sen. *Suckar*

Då vi nu kommit fram till att vi inte ska skaffa fler barn, så har vi bestämt oss för att sälja iväg en del grejjor. Man ska aldrig säga aldrig har vi sagt, men då får vi ta inköpen som de kommer i framtiden, men just nu får det räcka med barn i allafall.

En av sakerna är en Emmaljunga City Korg, i färgen Pro Java. (Svart/beige) Den passar från Nyfödd upp till 6mån till vagnarna City Cross, NitroCity, OzoneCity och CangarooCity. Den är mycket lite använd mellan Januari till Juni, så den är i nyskick och därför tänkte vi sälja den för 900kr. Ska se om jag hittar en bild...
Emmaljunga City Korg (SÅLD)
 


Den andra saken är en Didriksons Overall i storlek 100, men den är rätt stor i storleken med tanke på att Jonathan har kunnat ha den 2 vintrar. Mellan 3-5år gammal alltså. Använd bara i riktigt snöigt väder. Han hade en slit och släng overall som han fick ha på hösten/vinter tiden med lite snö, för vi har inte velat nöta sönder den. I början tänkte vi låta Felicia ärva den.. men sen Cornelia kom så har vi ändrat åsikt. Vi köper nya tjej vinterkläder till Felicia som Cornelia kan använda sen istället.
Men I allafall, den har den sk ''''andningsfunktionen'''' samt är den vatten och vindtät. Den är slitstark och tålig och vi har varit oerhört nöjda med den. Färgen är svart/grå cammo-mönster med läckra oranga detaljer. Luvan är svart och har pälsklädd kant. Den har tryck knappar för att fästa på overallen om man inte gillar att ha luva.
Tänkte ta runt 500kr för den, om man inte råkar vara släkt/bekant och intresserad, då blir de billigare.
 Didriksons Overall (SÅLD)



Maila mig på [email protected] om ni är intresserad, eller skriv till mig på msn: [email protected]


Annars då? Jadu.. klockan tickar, jorden snurrar men de är väl det enda oxå.. Skriver kanske imorgon, känner mig för deppad just nu så jag ska skona er.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0