Cornelia

Att man aldrig lär sig, Cornelia fick sova utan body på lunch-vilan. Då hon började prata och låta där inne så skickade jag in Jonathan för att hämta vällingsflaskan, "Blä hon har bajsat de stinker bajs där inne" kommer han ut och säger. Så jag gick för att byta blöja innan hon skulle ta av sig den som hon brukar göra då hon bajsat eller om den börjar bli kissig, men vi brukar då vanligtvis ha en body på henne. Jag kommer in och ser att hon har bajsat på madrassen, usch!! Men hon var skit stolt.. Så de va raka vägen in i duschen sen fick hon sig ett litet bad efter hon var avduschad. Sen smörjade jag in hennes torra små ben och armar, på med kläderna och sen har hon lekt med J och F hela dan.

  

Provade traderavinsten på henne igår och den satt fint, den är en aning stor men de gör inget då de ändå är ett tag kvar innan hon ska använda den.
Igår kom även didriksons 'vinterkläderna', de var snarare ett skidset/vårset - ganska tunnt, men man kan stoppa på en fleece tröja och fleece byxor under så funkar de bra som vinterset. Men de kom väl söder över så vinter för dom och vinter för oss skiljer sig oftast ganska mkt. Har sett folk där nerifrån som kallar en fleecefodrad gummioverall för vinteroverall *Fnissar*
Ska fixa bilder på det ikväll, men jag är super nöjd! 106kr för settet och 66 kr frakt, för billigt tycker jag för de såg helt nytt ut! Men glad är jag för hennes dåliga bilder, som troligtvis va boven i budgivningen.

Orkar inte skriva mer nu..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0