En riktig gobit, tandläkartid, parfym

God kväll!
Efter att ha varit tillsammans i snart 8 år, så fick jag idag för första gången se maken i jeans och dem satt hur snyggt som helst! Han ser så snyggt ut i dem så man kan inte sluta titta! Jag tycker han ha varit jätte duktig, han har gått från att vara en XXL ner till att kunna ha Medium - jag kan för mitt liv inte hitta ord som beskriver hur himla stolt jag över honom! ♥

Har en ny parfym, Jennifer Lopez - Live tror jag den hette, gott luktar den i allafall. Den luktar mkt godare på mig än när man luktar på själva flaskan tycker jag :) *ego*

Kim brottas med barnen, det är sängdags och han fick nästan paketera in Felicia i en handduk så som vi brukar göra när vi klipper klorna på katten och sedan borsta hennes tänder. Men i slutet skrattade hon och var så glad så. Nu ligger de tre små och ska sussa, på torsdag och fredag ska dem få sluta lite tidigare, redan kl 13 så dem får ta igen tiden de började tidigare idag på förskolan. Vi lämnade av dem kvart i åtta redan och dem brukar vanligtvis ligga och sova då, sen fick dem frukost där så de fick sova till 7.20 i allafall.
Nästa tandläkartid måndag den 22 mars kl 8.15.

Jag och älsklingen ska strax ta och röja här hemma, nu ser de på gränsen till förjävligt ut. Inte så smutsigt, men de är kläder och saker överallt. Det hjälpte ju inte heller att vi igår hittade 3 maskiner tvätt inkl. sängkläderna som vi bytte till barnen, så nu är de proppat med tvätt i badrummet. Då barnen är stor nog ska vi ta ut badkaret och sätta in vikbara snygga duschdörrar istället, flytta på den vägghängda torkställningen till väggen mot hallen samt ställa två tvättkorgar dit under en liten tvättbänk som vi tänkt ställa dit/bygga. Sen sätta upp hyllor där inne. Men först ska vi sätta våtrumsväv och måla om där inne.. funderar fortfarande på om man kan limma väv direkt på tapeten som är en gummimatta, nån som vet? Isåfall tar de nog inte så jätte lång tid att fixa.
Jag går fortfarande och drar mig för att måla om köket.. vet inte varför men jag blev skrämd av barnrums projektet haha Man tror de är lite att göra, sen när man är mitt uppe i det inser man hur stort de egentligen är.

Idag har jag en riktigt bra dag, såhär bra har jag inte mått på länge.. väldigt länge. På apoteket rekomenderade de en billigare tablett som hette nått annat men som var exakt likadant som Zoloft, så jag köpte den för den var billigare - men jag kommer att kalla den för Zoloft för jag kommer aldrig ihåg namnet på den. Hur som, imorgon bitti börjar jag med den och jag hoppas verkligen att det går bra. Kvinnan på apoteket sa att man får räkna med en nedgång innan de kan bli bättre, så "sluta inte ta dem om du känner så, de brukar oftast vara så". Jag frågade om de var möjligt att Mirtazapinet skulle lindra det nu när jag 'gått igenom det en gång', men det visste hon inte utan sa att jag nog skulle ställa in mig på en försämring en viss tid. Hoppas det inte blir nån sån biverkning, dels så Kim kan jobba och slipper vara hemma och sköta Cornelia och barnen och dels så jag slipper hamna i det där eländiga träsket. Blir utmattad bara jag tänker på det.. VILL INTE!! Jag hoppas det inte blir några problem med Kims jobb dock om de blir en till svacka, han har redan nu varit hemma väldigt länge.. :/ Men.. man får väl se det som en investering till ett bättre liv, så de får vara värt alla problem runt omkring för det ska ju vara övergående och sen när man tagit sig till 'den andra sidan' så är nog livet mycket lättare.

Så önska mig lycka till..

Kram


Kommentarer
Postat av: Chanto

det var skit kallt att gå ut så.. men dragkedja på den vinterjacka jag bruka ha har gått sönder och jag orkade inte leta fram dem andra.. så idag fick det bli skinjacka.. haha..

2010-02-23 @ 17:06:57
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe... jo.. då man kommer in så har man föråd direkt till höger.. efter det är det v-rummet.. rakt framför har du trappen upp.. direkt till vänster är det kök och toa precis brevid trappen till vänster efter köket.. hehe..

2010-02-23 @ 20:39:59
Postat av: Chanto

det var jag som skrev nyss föresten.. hehe...

2010-02-23 @ 20:40:21
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin blogg

2010-02-23 @ 21:04:22
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg?



Just nu har vi designer för endast 100 kronor! Dessa har tidigare kostat 300 kr!



Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2010-02-23 @ 21:04:32
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Söt blogg:D

2010-02-23 @ 21:04:45
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: helene

grym blogg!! ville bara slänga in en kommentar och hoppas att du haft en bra dag! kolla gärna in min och ge lite tips! kram :)

2010-02-23 @ 21:41:45
URL: http://maljadeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0