Fröken Pingovin

Halloj
Paketet från ellos kom idag, skorna va skit snygga, regnkläderna en aning stora (vet inte hur de sitter på F än, ska kika när hon kommer hem), bikinin satt bra så idag känner man sig nöjd! Jag provade regnsettet på Cornelia, byxorna va långa men jag upplever att dem var smala upp till och regnjackan för stor *fnissar* Hon såg ut som en pingvin (Pingovin som Felicia säger) haha!


Mammas söting ♥
Men hon lär kunna ha det där settet i ett år i allafall, längre kanske.. tur i oturen. Får se om hon får ta Felicia bamse regnjacka, den sitter nog bättre på henne till en början i allafall.

Idag var jag till tandläkarn'. Fortsatte undersökningen, har 3 hål som skulle lagas så de lät som att vi skulle börja med det nästa gång. Jag har en jätte trevlig tandläkare, rolig och lugn hur bra som helst! Så jag känner mig inte ens rädd att gå dit, han botade nog min rädsla för tandläkaren en hel del.

Ska lägga mig och vila en stund.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anita

haha va sött det är lite stort men hon växer fort i det :)

Vad duktig du är som varit till tanläkaren ;)

2010-02-22 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0