Sömn, Tradera, Pizza och planer för senare idag!


Weeeiiiii är så glad! Somnade kl 19.00-00.00 ikväll och jag SOV verkligen HELA TIDEN! Ska snart krypa i säng igen, men först skriva av mig lite.

Var och hjälpte A att städa i lägenheten i dag, inte för att hon behöver hjälp för hon är så duktig! :) Men de var skönt att få vila öronen från allt surr av barnen. Kim var en aning slut när jag kom hem så det blev pizza till middag, men jag klagar inte - de var länge sen pizza smakade så gott! Tror Cornelia höll med om det, hon var helt över lycklig där hon satt i matstolen med uppblötta bitar stickandes i varje vrå när hon log haha!

Loggade in på Tradera strax efter att jag kommit hem och såg att jag hade vunnit auktionen på ett Didriksons vinterset, jacka och täckbyxa till Cornelia. Storlek 80, Olivgrönt och rosa - jätte fina färger!
Tänkte först inte buda för det såg ut som att de var rött på vissa delar av jackan vid första ögonkastet, men som tur var hade hon tagit en närbild på färgerna där jag såg att 'helhets'-bilden inte stämde, att de inte fanns några röda märken. Men hon lär ha förlorat i allafall en hundring på valet av bilder hon satte ut. Men hon hade fina omdömen med nöjda kunder hittills så jag är inte speciellt oroad.
Jag köpte settet för 106 kr +66kr frakt, blev jätte förvånad att jag vann faktiskt för det såg fräsch ut då man kollade ordentligt. Nypris 1300:-
Så jag hoppas det ser fräsch ut, annars så duger det jätte bra att ha på dagis tills hon vuxit i nuvarande Felicia's overall. Det var i allafall en glad överaskning!
Sätter in bild sen då det kommit, så ni får se bättre bilder.

Sen idag ska vi gå ut och leka, åka bob och sånt där kul. Sen ska vi in och göra varm oboy och fixa semlor! *Gilla*

Söta drömmar!

Kram


Kommentarer
Postat av: Chanto

sv: oj.. man tackar för dem fina orden.. =D

2010-02-07 @ 10:04:09
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Chanto

vi har testat det också, men han spotta bara ut..men den som ge sig.. han ska äta gröt eller annat.. mindre välling ska det iaf bli.. hehe..

2010-02-07 @ 22:21:41
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0