ugh :(


ursäkta mig mina trogna 3-4 bloggläsare att jag inte har uppdaterat.. men jag har ingen motivation till varken det eller något annat. medicinen är hemsk på alla de möjliga sätt, men framför allt så känns allt mycket tyngre nu än just innan jag började ta tabletterna. men.. det är övergående, försöker fokusera på det. kim är hemma ett par dagar nu när det är så här kämpigt och tar hand om saker och ting. han hade pratat med sin chef som var väldigt förstående och det känns skönt. så nu får vi hålla tummarna att detta ger med sig.. ser dock inte fram emot att börja med zoloften sen som kunde ge samma 'biverkning'.. men det blir som de blir, huvudsaken att de fungerar till slut!

orkar inte skriva mer nu, vet ändå inte vad jag skulle skriva om.. så tills vi hörs igen så önskar jag er en bra dag.

kram


Kommentarer
Postat av: Chanto

Jo jag har sett alla True Blood.. har du sett The Vampire Diaries då?

2010-02-15 @ 10:09:46
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Chanto

okej.. jag tycker att den är bra.. fast det är lite mer ungdoms serrier på nåt sätt.. hehe..

2010-02-15 @ 19:00:29
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0