Sömnbrist


Halloj!

Kan inte sova som vanligt, börjar bli jobbigt nu.. somnade 05.30 igår morse, runt samma tid dagen innan sen minns jag inte längre bak än så.
Klev upp 10.30 idag innan Kim for på jobbet. Imorgon börjar han vid 09 så då blir de väl upp då men inte lär jag somna tidigare för det. Jag känner hur kroppen tar stryk av denna sömnbrist, är illamående, har konstant huvudvärk och är trött på dagarna. Hatar att sova på nätterna!! På dagen går det hur bra som helst, då kan jag slappna av men det är fasen omöjligt på nätterna!
Men jag ska träffa läkaren den 10e, så då får jag nog prova nya sömnpiller.. gillar verkligen inte att ta tabletter.. är mycket olustigt, men jag får ge det ett försök. Zopiclon började jag hallucinera av, riktigt kraftigt var det också och naturligtvis tillhörde de kategorin "Oerhört ovanliga biverkningar" :P
Stillnotc blev jag riktigt hög och väldigt hyper av.. nu menar jag väldigt hyper som i helt galet enormt hyper. Och det fanns två lägen då, antingen grät jag eller så var allt jätte kul. Och propavanet hjälper ingenting. Så vi får väl se vad de blir härnäst och om det blir nån anti-dep medicin kanske..

Usch, får ångest när jag tänker på morgondagen.. sömnbrist +3 barn hemma. Skoj.. Hoppas dem sover länge! Kim slutar kl 18 så han är hemma tidigt, sen börjar han kl 14 på måndag igen så det känns som han är ledig i sammanlagt tre dagar. Skönt! ♥

På lördag ska jag hjälpa A med deras lägenhet, ska bli lite skönt att få komma bort en stund från alla barn *fnissar* Så man får det lite lugnt runt öronen ett par timmar. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag att sakna dem haha :) Efter det är klart ska jag hem igen sen bara slappa, slöa och kramas med familjen ♥

Just ja, Kim hittade fondtapet till Jonathans rum idag!
Vi hade kikat på den för ..1½ månad sen ungefär, men tänkte vänta lite för att kolla runt och nu ikväll när han va på Coop Forum såg han att dem reade ut tapetern för 10kr rullen haha! (Andra tapeter också) Så han köpte så att vi ska kunna 'fondalisera' båda kort-väggarna där inne. Sen ska vi bara hitta en fin tapet till de längre två väggarna.. sitter och funderar på vilken färg som kan passa... grå-aktig kanske.. vit... eller.. nått. Dock tror jag inte att röda möbler kommer att passa till tapeten som är brun med.. 'sträck-stjärnor' som Kim sa, så de får nog bli vita ändå! Jonathan gillade dem, eller först sa han att dem var fula - sen öppnade Kim rullen så han såg dem ordentligt och då var dem fina tyckte han :)
Hoppas det blir bra, annars kan man riva ner dem och köpa nya.. de var ju liksom inte så värst dyr ;)

Ska prova sova nu..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0