En räkning


*Morrar* Så kom det en räkning idag då med posten på 150kr från västerbottens läns landsting... för uteblivet besök den 8/1.. som jag avbokade i torsdags den 7/1 kl 12.56!
På kallelsen till det besöket stog det att man skulle avboka senast 24h innan, på avboknings möjligheten på nätet står det senast dygnet innan och jag klarade båda med några minuter till godo. Jag skickade ett direkt mail till ersboda vc, och det är sparat i mappen 'skickat' på min mail. Glad är jag för det om de börjar strula.

Jag började med att skicka ett mail til ersboda vc där jag säger att de får fixa detta, får se vad dem säger.

kram


Kommentarer
Postat av: Jennely

Ja har du avbokat de dagen innan ska du inte få nån räkning på uteblivet besök, ring och gnäll på dem så får de ta bort fakturan! :)

2010-01-16 @ 10:15:59
URL: http://blogg.vk.se/nenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0